🌺 Jarní výběr akční výběr a sleva 24% na téměř všechny gelové laky a velké Rocklac! Z provozních důvodů prodejna UH 31.3. bude zavřená. Děkujeme za pohcopení :)

Všeobecné obchodní podmínky

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  • ENII-trade, s.r.o., IČO: 27668762, se sídlem Vodní 111, 686 01 Uherské Hradiště obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 50408 (dále jen „Prodávající“) je provozovatelem Webových stránek.
  • Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 Občanského zákoníku vzájemné vztahy tj.  práva a povinnosti smluvních stran vznikající při uzavření kupní smlouvy v rámci prodeje zboží v tomto internetovém obchodě Prodávajícího, který je provozován na Webových stránkách (dále jen „Internetový obchod“).

 

  1. DEFINICE POJMŮ A VÝKLAD
  • Pojmy použité v textu Podmínek mají následující význam:

Kupující“ osoba, jež uzavírá s Prodávajícím kupní smlouvu ke zboží nabízenému Prodávajícím v Internetovém obchodě.

Občanský zákoník“ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 

Podmínky ochrany osobních údajů“ znamená soubor pravidel pro nakládání s osobními údaji obsažený na Webových stránkách v sekci „Ochrana osobních údajů“.  

Podnikatel“ znamená každého, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem.

Reklamační řád“ znamená pravidla pro uplatňování práv z vadného plnění pro Kupující – spotřebitele, který tvoří nedílnou součást těchto Podmínek.

Spotřebitel “znamená každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Smlouva“ znamená kupní smlouvu uzavřenou mezi Prodávajícím a Kupujícím.

Zákon o ochraně spotřebitele“ znamená zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 

Zákon o některých službách informační společnosti“ znamená zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Webové stránky“ znamená webové stránky https://www.enii-nails.cz/

Zboží“ znamená zboží nabízené Prodávajícím k prodeji prostřednictvím Internetového obchodu.

 

  • Ve vztahu ke Smlouvě uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je podnikatel, se nepoužijí: (i) zvláštní ustanovení o prodeji Zboží spotřebiteli, (ii) ustanovení Občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem a smlouvách uzavíraných mimo obchodní prostory, a to především ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku. Ve vztahu ke Smlouvě uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je podnikatel, se dále neuplatní Zákon o ochraně spotřebitele.

 

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
  • Návrhem k uzavření Smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného Zboží Prodávajícím na Webové stránky Internetového obchodu.
  • Při sestavování objednávky (dále jen „Objednávka“) má Kupující možnost se seznámit s označením Zboží, jeho popisem, jeho hlavními vlastnostmi, cenou Zboží, případně způsobem jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků, způsobem platby a způsobem dodání nebo plnění a náklady na dodání Zboží. Celková cena bude uvedena v Objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky Zboží. Kupující kupuje Zboží za cenu platnou v době zadání Objednávky.
  • Technickými kroky směřujícími k odeslání Objednávky jsou následující: výběr Zboží, určení jeho množství a druhu Zboží, např. dle barvy, odstínu apod., určení způsobu platby Zboží, určení způsobu dodávky Zboží, kontrola Objednávky a celkové ceny Objednávky před jejím odesláním, možnost seznámit se podrobně s Obchodními podmínkami, uvedení údajů Kupujícího, odeslání Objednávky.
  • Před zasláním Objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky Kupující vložil. Kupující je povinen před odesláním Objednávky překontrolovat veškeré jím vložené údaje. Smlouva je uzavřena odesláním Objednávky Kupujícíma akceptací Objednávky Prodávajícím. Prodávající zajistí, aby Kupující – spotřebitel vzal při objednávce výslovně na vědomí, že se zavazuje k zaplacení. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Prodávající neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení a akceptaci Kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v Objednávce.
  • Kupující uzavřením Smlouvy potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami včetně Reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání Objednávky. Uzavřením Smlouvy se Prodávající zavazuje Zboží dodat Kupujícímu sjednaným způsobem a Kupující se zavazuje Zboží převzít a zaplatit Kupní cenu.
  • Kupující si je vědom, že mu koupí Zboží nevznikají žádná práva na používání ochranných známek, obchodních názvů, firemních log či patentů Prodávajícího nebo výrobců Zboží.
  • Objednávka Kupujícího – spotřebitele je po své akceptaci jako uzavřená Smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný Kupujícímu na jeho výslovnou písemnou žádost.
  • Práva a povinnosti Kupujícího - podnikatele ohledně nároků z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 Občanského zákoníku).

 

  1. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
  • Cenu za Zboží (dále jen „Kupní cena“) a případné náklady spojené s dodáním Zboží dle Smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu některým z následujících způsobů: (i) bezhotovostně platební kartou, (ii) v hotovosti na dobírku v místě určeném Kupujícím v Objednávce, (iii) bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího.
  • V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je Kupní cena splatná při převzetí Zboží. V případě bezhotovostní platby je Kupní cena splatná do pěti (5) dnů od uzavření Kupní smlouvy.
  • Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku pro uskutečnění Objednávky jsou závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které Kupující používá. Každá ze smluvní stran si nese své náklady na použití komunikačních prostředků nutných k uzavření Smlouvy dle těchto Podmínek.
  • Na dárky, které jsou poskytovány Kupujícímu zcela zdarma na základě zadání Objednávky (dále jen „Dárky“), nelze uplatňovat jakákoliv práva z vadného plnění či Záruku za jakost.
  • Kupující dále bere na vědomí a souhlasí s tím, že slevy na Zboží se nesčítají a vždy lze využít pouze jednu z nabízených slev, tzn. zejména je-li Zboží v rámci Internetového obchodu již zlevněno nelze ve vztahu k nákupu takového Zboží uplatnit další slevy, např. ve formě kódu či poukazu.

 

  1. DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
  • Zboží je doručováno přepravní službou, kterou si Kupující zvolí při vyplňování Objednávky (dále jen „Přepravce“).Prodávající zajišťuje dopravu pouze na území České republiky, dopravu do zahraničí není možné realizovat.
  • Kupující bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 2118 Občanského zákoníku je na základě uzavřené Smlouvy povinen zaplatit sjednanou Kupní cenu a Zboží převzít.
  • Při přebírání Zboží od Přepravce je Kupující povinen pečlivě zkontrolovat dodané Zboží, přičemž zásilku, která jeví známky poškození je Kupující povinen odmítnout převzít. O vadně doručené zásilce, či odmítnutí převzetí porušené zásilky je Kupující povinen bezodkladně informovat Prodávajícího prostřednictvím elektronické pošty na adrese: eniicz@eniinails.com
  • Je-li po převzetí zásilky Zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je Kupující povinen o této skutečnosti co nejdříve informovat Prodávajícího, a to nejpozději do 48 hodin od okamžiku převzetí zásilky.
  • V případě, že Kupující nepřevezme zásilku Zboží, jehož Kupní cena již byla uhrazena a Zboží se navrátí Prodávajícímu, není Prodávající povinen Zboží odeslat do okamžiku, nežli Kupující uhradí náklady na novou dopravu a další náklady spojené s odesláním zásilky. Kupující je povinen v takovém případě uhradit Prodávajícímu vzniklou škodu, tzn. náklady na manipulaci, balné a dopravu a to jednorázovou smluvní pokutou ve výši 100,- Kč. Tuto částku je povinen Kupující uhradit na účet Prodávajícího, číslo účtu: 35-4619950227/0100 nejpozději do 10 dnů ode dne navrácení zásilky Prodávajícímu.

  • V případě, že Kupující nepřevezme zásilku Zboží, jehož Kupní cena měla být hrazena dobírkou a Zboží se navrátí Prodávajícímu, Smlouva nadále trvá a Kupující je povinen Zboží převzít a zaplatit Kupní cenu. Kupující je povinen v takovém případě uhradit Prodávajícímu vzniklou škodu, tzn. náklady na manipulaci, balné a dopravu v prokázané výši a to jednorázovou smluvní pokutou  ve výši 200,- Kč. Tuto částku je povinen Kupující uhradit na účet Prodávajícího, číslo účtu: 35-4619950227/0100 nejpozději do 10 dnů ode dne navrácení zásilky Prodávajícímu a/nebo ode dne vyčíslení způsobené škody a skladného.

 

  1. PRÁVO SPOTŘEBITELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  • Pokud je Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v Internetovém obchodě), má Kupující – spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od Smlouvy do 14 dní od převzetí Zboží. Využije-li Kupující – spotřebitel právo odstoupit od Smlouvy podle ustanovení tohoto článku 6, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud Kupující – spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od Smlouvy odstupuje.
  • Pro zaslání oznámení o odstoupení od Smlouvy může Kupující – spotřebitel využít následující formulář: „Oznámení o odstoupení od Smlouvy“ (dále jen „Formulář pro odstoupení“).
  • Kupující – spotřebitel může odstoupit od Smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu. Prodávající doporučuje Kupujícímu – spotřebiteli, aby uvedl do písemného odstoupení číslo účtu, kam požaduje vrátit Kupní cenu, včetně telefonního kontaktu.
  • V případě, že Kupující – spotřebitel dle předchozích odstavců odstoupí od Smlouvy, vrátí Prodávající peněžní prostředky přijaté od Kupujícího – spotřebitele do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající od Kupujícího přijal, pokud Kupující neurčí jinak. Odstoupí-li Kupující – spotřebitel od Smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu – spotřebiteli dříve, než mu Kupující Zboží vrátí nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal. Jestliže Kupující – spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu – spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží.
  • Prodávající upozorňuje Kupujícího – spotřebitele, že v případě odstoupení od Smlouvy nese Kupující – spotřebitel náklady spojené s navrácením Zboží ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. j) a ustanovení § 1832 odst. 3 Občanského zákoníku, a to zejména náklady na dopravu.
  • Prodávající upozorňuje Kupujícího – spotřebitele, že neakceptuje vrácení Zboží formou dobírky, jelikož náklady na dopravu hradí Kupující. Prodávající je oprávněn odmítnout převzetí zásilky zaslané na dobírku.
  • Na Kupní cenu, která má být Kupujícímu – spotřebiteli vrácena, může Prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží.
  • V případě odstoupení od Smlouvy je Kupující povinen Dárky vrátit Kupujícímu v původním stavu společně se Zbožím.

 

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • Prodávající zpracovává a uchovává osobní údaje Kupujícího v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákonem 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a související právními předpisy.
  • Zásady zpracování osobních údajů a informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na Internetových stránkách v sekci Obchodní podmínky / Ochrana osobních údajů a Klient se s tímto dokumentem seznámil a vyslovuje s ním svůj souhlas.

 

  1. REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO KUPUJÍCÍ - SPOTŘEBITELE
  • Tento Reklamační řád upravuje ve smyslu § 13 Zákona o ochraně spotřebitele práva a povinnosti mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem, zejména pak rozsah, podmínky a způsob uplatnění práv z vadného plnění („Reklamace“).
  • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2165 až 2174b Občanského zákoníku).
  • Zboží je vadné, neodpovídá-li ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem. Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má Zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později.
  • Kupující– spotřebitel může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí Zboží.
  • U zuživatelné věci se vyznačí doba nejkratší trvanlivosti, u věci podléhající rychlé zkáze doba,  po kterou lze věc použít.
  • Má-li věc vadu, může Kupující – spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového Zboží bez vady nebo opravu Zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný.
  • Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud: (i) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s ustanovením § 2170 odst. 1 a 2 Občanského zákoníku, (ii) se vada projeví opakovaně, (iii) je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo (iv) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího. Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Zboží nepodstatná.
  • Při dodání nového Zboží vrátí Kupující Prodávajícímu na jeho náklady Zboží původně dodané.
  • Práva z odpovědnosti za vady Zboží může Kupující konkrétně uplatnit zejména osobně v provozovnách Prodávajícího uvedených na Webových stránkách, či písemně na adrese Palackého nám. 175, 686 01, Uherské Hradiště či elektronickou poštou na adrese eniicz@eniinails.com, a to také prostřednictvím následujícího formuláře: „Reklamační formulář“.
  • Reklamované Zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození a v případě křehkého zboží označeno příslušnými symboly; balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: kompletní reklamované Zboží (včetně veškerého příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (zejm. zpáteční adresa a telefonní číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady Zboží. Kupující zvolí požadovaný způsob vyřízení reklamace.
  • Uplatní-li Kupující právo z vadného plnění či Záruky za jakost, potvrdí mu Prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání (reklamační protokol). Kupující je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu. Pokud kupující spotřebitel zaslal zboží do reklamačního řízení přepravní službou, obdrží reklamační protokol mailem. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou nekompletní, znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.
  • Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Kupující Zboží koupil. K odstranění vady převezme Prodávající Zboží na vlastní náklady.
  • Po vyřízení reklamace informuje Prodávající Kupujícího buď prostřednictvím SMS, mailem nebo telefonicky, že je možné si Zboží vyzvednout. Bylo-li Zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení zasláno na adresu Kupujícího. Prodávající společně se Zbožím předá Kupujícímu písemné potvrzení, tj. reklamační protokol, ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně zdůvodnění, proč reklamace nebyla přijata.
  • Náklady spojené s dopravou Zboží budou Kupujícím Prodávajícímu nahrazeny za předpokladu, že reklamace nebyla oprávněná.
  • V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do dvou měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu za uskladnění poplatek ve výši 50,- Kč denně za každý den prodlení s vyzvednutím Zboží.

 

  1. ZÁRUKA ZA JAKOST
  • Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti (dále jen „Záruka za jakost“).
  • Záruka za jakost je Kupujícímu poskytnuta pouze ve vztahu k elektronice, Kupující v takovém případě obdrží společně se Zbožím záruční list.
  • Záruka za jakost je: (i) ve vztahu ke Kupujícímu – spotřebiteli poskytnuta na dobu 24 měsíců ode dne převzetí Zboží, (ii) ve vztahu ke Kupujícímu – podnikateli poskytnuta na dobu 12 měsíců ode dne převzetí Zboží (dále jen „Záruční doba“).
  • Kupující nemá právo ze Záruky za jakost, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího vnější událost.
  • Dojde-li k výměně Zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta Záruka za jakost, nezačíná běžet Záruční doba znovu od začátku.
  • Záruka za jakost se nevztahuje na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. U Zboží prodávaného za nižší cenu se Záruka za jakost nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Záruka za jakost se nevztahuje na vady vzniklé použitím nesprávného spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití. Dále se Záruka za jakost nevztahuje na závady vzniklé nedodržením postupu použití Zboží uvedeného na obalu Zboží, neodborným zacházením či skladováním Zboží v rozporu s podmínkami a doporučeními uvedenými na obalu výrobku.  
  • Dále se Záruka za jakost nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití): (i) mechanickým poškozením Zboží, (ii) elektrickým přepětím, (iii) vystavení  slunečnímu záření zejména u UV gelů (dochází k samovolnému vytvrzení gelu) (iv) používáním Zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo Prodávajícím nebo výrobcem určeno, (v) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, neodborným zásahem nebo zanedbáním péče o zboží, (vi) nadměrným zatěžováním, (vii) úpravami provedeným i Kupujícím, vznikla-li vada v důsledku této úpravy, (viii) poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí.
  • Bude-li Kupujícím oznámená záruční vada uznána Prodávajícím, bude dle volby Prodávajícího vada odstraněna opravou nebo dojde k výměně Zboží za nový totožný výrobek a nebude-li to možné, poskytne Prodávající Kupujícímu jiný výrobek dle volby Kupujícího v téže nebo srovnatelné hodnotě.

 

  1. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
  • Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 Zákona o některých službách informační společnosti se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo Kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRODÁVAJÍCÍM
  • Prodávající je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že Kupující neuhradil Kupní cenu ve sjednané lhůtě.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení těchto Podmínek a/nebo Smlouvy neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních smluvních ujednání. Smluvní strany jsou povinny poskytnout si vzájemnou součinnost pro to, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylo nahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením.
  • Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji Zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů plynoucích ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 796/44, 11000 Praha 1, webová stránka: https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Kupující, který je spotřebitelem může využít také platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Právní vztah založený Smlouvou se řídí právním řádem České republiky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
  • Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 1. 1.2025.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.